MYANMAR DET GYLDNE LANDOpgave i Wrapster

MYANMAR DET GYLDNE LANDOpgave i Wrapster

MYANMAR - DET GYLDNE LAND Lærervejledning Se opgaven Introduktion I elevhæftet “SOFIE FINDER GULD I MYANMAR – DET GYLDNE LAND” læser eleverne om landet Myanmar. Myanmar er et land fyldt med fantastiske templer belagt med guld. Derfor kaldes landet ofte det...
RIG UDEN PENGEOpgave i Wrapster

RIG UDEN PENGEOpgave i Wrapster

RIG UDEN PENGE OPGAVE I WRAPSTER Lærervejledning Se opgaven Introduktion I elevhæftet “SOFIE FINDER GULD I MYANMAR – DET GYLDNE LAND” fortæller Sofie, at hun har set hvordan man sagtens kan være et glad barn med mod på livet, selvom man bor i et land...
MIN TRO, MIT VALGOpgave i Powtoon

MIN TRO, MIT VALGOpgave i Powtoon

MIN TRO, MIT VALG Lærervejledning Se opgaven Introduktion Artikel 14 i Børnekonventionen beskriver at et barn selv har ret til at vælge hvilken Gud det vil tro på. Men det er ikke alle steder i verden der er plads til at man har forskellige religioner. I elevhæftet...
YOUTH CENTER MYANMAROpgave i Pixton

YOUTH CENTER MYANMAROpgave i Pixton

YOUTH CENTER MYANMAR opgave i Pixton Lærervejledning Se opgaven Introduktion I dette forløb skal eleverne fortælle om hvad man laver på et Youth Center i Myanmar. De skal benytte deres viden fra elevhæftet SOFIE FINDER GULD I MYANMAR – DET GYLDNE LAND. Eleverne skal...
MINE DRØMMEOpgave i Animoto

MINE DRØMMEOpgave i Animoto

MINE DRØMME I ANIMOTO Lærervejledning Se opgaven Introduktion I denne opgave tager vi fat i temaet drømme, der er et gennemgående element i Sofie Østergaards samtaler med børnene i Myanmar. Alle har drømme, nogle handler om hverdagen lige nu, mens andre drømme handler...